0 1 13.06.2008Konferencja „Jak się robi PR w ochronie zdrowia”edukacja marketingowa Tweet20 czerwca br., w Warszawie, odbędzie się konferencja "Jak się robi PR w ochronie zdrowia".Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 13.06.2008Komputerowi uzależnieńcy to nie nieśmiałe ofermy (Reuters)P. Askin, Video game addicts are not shy nerds, "Reuters", 12.06.2008Hurra, możemy dalej grać bez obaw! Najnowsze badania psychologiczne dowiodły, że przesiadywanie przed kompem nie zaburza umiejętności społecznych (nieprawdziwa jest również relacja odwrotna).
0 1 0 0 0 13.06.2008Integracja kanałów sprzedaży w polskim handluPolscy konsumenci stali się dużo bardziej wymagający, szukają szerokiej oferty i nie tolerują braków. Klienci oczekują od sprzedawców zintegrowanego podejścia do ich obsługi. Sprostanie takim oczekiwaniom wymaga od detalistów zintegrowania zarządzania wszystkimi kanałami sprzedaży, w tym Internetem – oceniają konsultanci z firmy doradczej Deloitte.
0 1 0 0 0 13.06.2008ATS Display dla Coca-Cola Hellenic Bottling CompanyATS Display Sp. z o.o. zaprojektowała i wyprodukowała wolnostojący display dla firmy Coca-Cola Hellenic Bottling Company S.A. z Grecji.
0 1 0 0 0 13.06.2008Gwarancje w sieciZakup sprzętu AGD i RTV za pośrednictwem internetu cieszy się coraz większą popularnością. O ile przy kupnie urządzeń domowych w tradycyjnym sklepie, konsumenci sprawdzają kartę gwarancyjną, o tyle przy transakcjach internetowych rzadko o nią pytają. Tymczasem pozwoliłoby im to uniknąć wielu kłopotów.