Badanie IMM: Tygodniki opinii w 2012 r. - Marketing przy Kawie
Badanie IMM: Tygodniki opinii w 2012 r.
  • 0
  • 3
25.03.2013

Badanie IMM: Tygodniki opinii w 2012 r.

Instytut Monitorowania Mediów przygotował ranking „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” oraz zestawił wyniki sprzedażowe gazet, opublikowane przez ZKDP. Najczęściej dyskutowanym w Internecie tygodnikiem opinii w 2012 roku był „Newsweek”, jedynie chwilami doganiany – a w grudniu prześcignięty – przez „Gazetę Polską”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 marca 2013

22 marca 2013