Dane osobowe w zamian za korzyści – Ericsson zbadał opinie konsumentów - Marketing przy Kawie
Dane osobowe w zamian za korzyści – Ericsson zbadał opinie konsumentów
  • 0
  • 1
24.03.2013

Dane osobowe w zamian za korzyści – Ericsson zbadał opinie konsumentów

Personalizacja ofert i reklam oraz opracowanie zaawansowanych produktów to główne czynniki, od których konsumenci uzależniają zgodę na udostępnienie firmom danych o sobie – wynika z międzynarodowych badań firmy Ericsson Consumer Lab.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55625 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 marca 2013