Marketing w mediach społecznościowych nie wpływa na sprzedaż?
  • 0
  • 1
24.03.2013

Marketing w mediach społecznościowych nie wpływa na sprzedaż?

Coca-Cola wywołała dyskusję, upubliczniając wyniki badań, z których wynika, że jej działania marketingowe w social media nie przekładają się na sprzedaż. Bardziej efektywna ma być reklama display.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Michał

11 lat temu

wpływ istotny statystycznie

To, że wpływ social media na sprzedaż wynosił 0,001 proc., to nie znaczy, że jest to związek nieistotny statystycznie, może być zdecydowanie istotny tylko siła wpływu jest mała, czyli jest niskie przełożenie wydatków na Social Media na sprzedaż produktu.

Rozwiń komentarze

24 marca 2013

22 marca 2013