Badania jakości obsługi na infoliniach
  • 0
  • 1
13.07.2005

Badania jakości obsługi na infoliniach

Communication One Consulting przeprowadziła badania jakości infolinii prowadzonych przez Call Center Poland. Badania jakości prowadzone są przez Communication One Consulting cyklicznie od ponad dwóch lat w ramach programu stałego monitoringu poziomu obsługi klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.07.2005

„Loteria jak za dawnych lat” na stacjach BP

11 lipca na stacjach paliwowych BP w całej Polsce rozpoczęła się promocja pod nazwą „Loteria jak za dawnych lat”. Utrzymana w klimacie kolorowych lat siedemdziesiątych akcja ma charakter typowo letni, kojarzący się z wakacyjną beztroską i zabawą. Mechanizm oraz stylistyka nawiązujące do lat siedemdziesiątych ma za zadanie wywołanie przyjemnych skojarzeń związanych z tamtymi czasami: tęczowe makijaże, charakterystyczny styl ubierania, przerysowane fryzury, znane przeboje muzyczne. Promocja wykorzystuje te wspomnienia wywołujące uśmiech do stworzenia na stacji przyjemnej aury i tym samym zachęcenia klientów do wzięcia udziału w zabawie.