PRO Media House myśli już o szkole - Marketing przy Kawie
PRO Media House myśli już o szkole
  • 0
  • 1
12.07.2005

PRO Media House myśli już o szkole

Choć wakacje w pełni, a uczniowie i studenci zamienili mundurki na stroje kąpielowe, dom mediowy PRO Media House przygotował już ofertę medialną związaną z kolejnym rokiem szkolnym i akademickim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2005

10 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2005

Rośnie słuchalność RMF FM w grupie docelowej stacji

Jak wynika z najświeższych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company RMF FM zyskuje słuchaczy wśród osób w wieku 25-39 lat, głównej grupy docelowej do której adresuje swój program. W okresie kwiecień-czerwiec 2005 stacja osiągnęła blisko 29% udziału w rynku słuchalności wśród osób w wieku 25-39 lat i jest to o 16% lepszy wynik niż kolejnej rozgłośni. Średnio każdego dnia RMF FM słuchało aż 36% osób w tym wieku przez średnio 3,5 godziny.