„Loteria jak za dawnych lat” na stacjach BP - Marketing przy Kawie
„Loteria jak za dawnych lat” na stacjach BP
  • 0
  • 1
12.07.2005

„Loteria jak za dawnych lat” na stacjach BP

11 lipca na stacjach paliwowych BP w całej Polsce rozpoczęła się promocja pod nazwą „Loteria jak za dawnych lat”. Utrzymana w klimacie kolorowych lat siedemdziesiątych akcja ma charakter typowo letni, kojarzący się z wakacyjną beztroską i zabawą. Mechanizm oraz stylistyka nawiązujące do lat siedemdziesiątych ma za zadanie wywołanie przyjemnych skojarzeń związanych z tamtymi czasami: tęczowe makijaże, charakterystyczny styl ubierania, przerysowane fryzury, znane przeboje muzyczne. Promocja wykorzystuje te wspomnienia wywołujące uśmiech do stworzenia na stacji przyjemnej aury i tym samym zachęcenia klientów do wzięcia udziału w zabawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2005

10 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2005

Rośnie słuchalność RMF FM w grupie docelowej stacji

Jak wynika z najświeższych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company RMF FM zyskuje słuchaczy wśród osób w wieku 25-39 lat, głównej grupy docelowej do której adresuje swój program. W okresie kwiecień-czerwiec 2005 stacja osiągnęła blisko 29% udziału w rynku słuchalności wśród osób w wieku 25-39 lat i jest to o 16% lepszy wynik niż kolejnej rozgłośni. Średnio każdego dnia RMF FM słuchało aż 36% osób w tym wieku przez średnio 3,5 godziny.