Badania ilościowe rozpuszczalnej Primy Niebieskiej - Marketing przy Kawie
Badania ilościowe rozpuszczalnej Primy Niebieskiej
  • 0
  • 1
24.09.2004

Badania ilościowe rozpuszczalnej Primy Niebieskiej

W maju 2004 roku Prima S.A. przeprowadziła badanie ilościowe dotyczące oceny konsumenckiej kawy rozpuszczalnej Primy Niebieskiej na tle marek konkurencyjnych. Badania przeprowadził Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor. W ślepych testach przeprowadzonych w czterech miastach Polski na wybranej grupie konsumentów, Prima Niebieska Instant uzyskała wysokie noty w zakresie oceny wizualnej, jak i oceny smaku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2004

21 września 2004