B2B: Integracja marketingowych działań w sieci to podstawa
  • 1
  • 3
23.02.2012

B2B: Integracja marketingowych działań w sieci to podstawa

Z opinii zebranych w raporcie „Integrating SEO, PPC, and SMM for B2B Companies” przez firmę Webmarketing 123 wynika, że dla firm ze środowiska Business-to-Business priorytetem roku 2012 jest konsolidacja działań różnych kanałów online (SEO, SEM, social media). Dostrzeżono nie tylko wagę skoordynowanych działań w sieci, ale także wzajemne oddziaływanie tych form promocji i sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2012