ARBOmedia Polska realizuje kampanię najnowszej części filmu "High School Musical 3: Ostatnia Klasa"
  • 0
  • 1
20.10.2008

ARBOmedia Polska realizuje kampanię najnowszej części filmu „High School Musical 3: Ostatnia Klasa”

W związku z premierą trzeciej części filmu „High School Musical: Ostatnia klasa” wyprodukowanej przez Walt Disney Studios Montion Picture, firma ARBOmedia Polska przeprowadziła w szkołach podstawowych i gimnazjach konkurs polonistyczny. Organizatorem konkursu i fundatorem nagród jest dystrybutor filmu w Polsce – Forum Film Poland.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2008

Marketing plemienny (ClickZ)

T. Wegert, Tribal Marketing, "ClickZ", 16.10.2008

Koncepcja marketingu plemiennego, skierowanego do ludzi ogarniętych podobną pasją lub przywiązanych do określonej marki, z dnia na dzień staje się coraz bardziej popularna. Mniej lub bardziej hermetyczne grupy kontaktujących się nieustannie (głównie elektronicznie) osób stanowią doskonały cel nie tylko w kampaniach wirusowych - dla osiągnięcia fenomenalnego efektu marketingowego czasem wystarczy poznać jedynie łączącą zainteresowanych zasadę.