Marketing plemienny (ClickZ)
  • 0
  • 1
20.10.2008

Marketing plemienny (ClickZ)

T. Wegert, Tribal Marketing, "ClickZ", 16.10.2008

Koncepcja marketingu plemiennego, skierowanego do ludzi ogarniętych podobną pasją lub przywiązanych do określonej marki, z dnia na dzień staje się coraz bardziej popularna. Mniej lub bardziej hermetyczne grupy kontaktujących się nieustannie (głównie elektronicznie) osób stanowią doskonały cel nie tylko w kampaniach wirusowych – dla osiągnięcia fenomenalnego efektu marketingowego czasem wystarczy poznać jedynie łączącą zainteresowanych zasadę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2008