Antynagrody Marketingu Sportowego 2009 - Marketing przy Kawie
Antynagrody Marketingu Sportowego 2009
  • 0
  • 1
5.01.2010

Antynagrody Marketingu Sportowego 2009

Ruszyła trzecia edycja plebiscytu na Antynagrody Marketingu Sportowego w Polsce. O tym kto otrzyma Antynagrodę za wydarzenie związane ze sponsoringiem lub zarządzaniem w sporcie, zdecyduje głosowanie internetowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 stycznia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2010

Kto kształtuje opinie Polaków?

Badanie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” opracowane przez Instytut Monitorowania Mediów ponownie udowadnia, że miano najczęściej powoływanego tytułu mediowego utrzymuje Rzeczpospolita, kolejny miesiąc niezagrożona działaniem konkurencji. W zestawieniu piętnastu najczęściej cytowanych mediów znalazły się cztery dzienniki, trzy tygodniki opinii, dwie stacje telewizyjne, dwie stacje radiowe, dwa portale, tygodnik biznesowy i tabloid.