0 1 0 0 0 15.01.2010Zakupowe szaleństwo – raport podsumowujący przedświąteczne e-wydatkiUkazał się raport podsumowujący świąteczne e-zakupy Polaków w 2009 roku.
0 1 0 0 0 15.01.2010KBR pracuje nad standardem badania radia internetowegoKomitet Badań Radiowych, w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), dokonał wstępnego przeglądu istniejących metodologii badań radia internetowego i nawiązał kontakty z oferującymi je podmiotami.
0 1 0 0 0 15.01.2010PMPG dla Fox International ChannelsPlatforma Mediowa Point Group rozszerza zakres współpracy z Fox International Channels, spółką będącą multimedialnym ramieniem News Corporation.
0 1 0 0 0 15.01.2010Początki własnej działalności – trzy mity (Forbes)S. Rein, Three Myths About Starting Your Own Business, "Forbes", 7.01.2010Początki pracy "na swoim" częstokroć bywają trudne, pełne nieprzewidzianych przeciwności losu lub nieszczęśliwych przypadków. I to wcale nie dlatego, że nie pomyślało się wcześniej, lecz może... pomyślało się o niewłaściwych rzeczach/sytuacjach. Warto zatem oddzielić rzeczywistość od mitów i dzięki temu zminimalizować wpływ złośliwych zbiegów okoliczności.
0 1 0 0 0 15.01.2010Rusza nowa kampania reklamowa Radia ZET8 stycznia br. rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa Radia ZET. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i Polsat.
0 1 0 0 0 15.01.2010Eskadra Events poszerza swoje kompetencje i zmienia nazwę na El PadreW związku z dynamicznym rozwojem spółki Eskadra Events Sp. z o.o. udziałowcy i zarząd spółki postanowili poszerzyć kompetencje firmy oraz zmienić jej nazwę na El Padre. Poza działaniami eventowymi, które stanowią aktualnie główne źródło przychodów, Spółka poszerza zakres świadczonych usług o działania ambientowe oraz BTL.
0 1 0 0 0 15.01.2010Konferencja „Bezcenna promocja, czyli jak zrobić coś z niczego”27 lutego br., na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, odbędzie się konferencja „Bezcenna promocja, czyli jak zrobić coś z niczego” zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej „Moderator”.
0 1 0 0 0 15.01.2010Nowość w ofercie Digital One – wsparcie e-commerceDigital One wprowadziło do swojej oferty nową usługę - wsparcie sprzedaży w marketach internetowych. Pierwszą z oferowanych usług jest pozycjonowanie produktów w sklepach internetowych.
0 1 0 0 0 15.01.2010Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej serków BakuśPrasa kobieca, parentingowa oraz telewizja znalazły się w media planie drugiej odsłony kampanii reklamowej realizowanej przez Bakoma SA dla marki Bakuś.
0 1 0 0 0 15.01.2010E-commerce w praktyce – tym razem w Poznaniu30 stycznia, w budynku poznańskiej Słodowni (Stary Browar), odbędzie kolejna edycja ShopCamp. Będą to drugie z cyklu warsztatów, przeznaczonych dla właścicieli sklepów internetowych, podczas których praktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji zamierzają pokazać, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż i budować trwałe relacje z klientami.