Kto kształtuje opinie Polaków? - Marketing przy Kawie
Kto kształtuje opinie Polaków?
  • 0
  • 1
5.01.2010

Kto kształtuje opinie Polaków?

Badanie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” opracowane przez Instytut Monitorowania Mediów ponownie udowadnia, że miano najczęściej powoływanego tytułu mediowego utrzymuje Rzeczpospolita, kolejny miesiąc niezagrożona działaniem konkurencji. W zestawieniu piętnastu najczęściej cytowanych mediów znalazły się cztery dzienniki, trzy tygodniki opinii, dwie stacje telewizyjne, dwie stacje radiowe, dwa portale, tygodnik biznesowy i tabloid.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2010