Antynagroda Marketingu Sportowego za występ Polaków w strojach z flagą Monako
  • 0
  • 1
1.02.2011

Antynagroda Marketingu Sportowego za występ Polaków w strojach z flagą Monako

W corocznym głosowaniu internautów wybrano najbardziej negatywne wydarzenie w polskim marketingu sportowym w 2010 roku. Antynagrodę Marketingu Sportowego, bo tak nazywa się ten tytuł, otrzymał były wiceprezes Polskiego Związku Biatlonu, Leszek Stelmach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Randstad zaprasza do bezpłatnych publikacji ofert pracy

Randstad, agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej, oferująca rozwiązania z dziedziny HR, zleciła agencji reklamowej smARTcat opracowanie oraz przeprowadzenie akcji direct mail skierowanej do obecnych i potencjalnych klientów. Działanie miało na celu przedstawienie portfolio usług firmy, a przede wszystkim zachęcenie do skorzystania z możliwości bezpłatnego umieszczania ofert pracy na stronie internetowej Randstad.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Kampania reklamowa nowego Forda C-Max (wideo)

„Innowacje w twoich rękach” to hasło kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowego Forda C-Max w wersjach Compact i Grand. Wielopłaszczyznowe działania promocyjne obejmują media tradycyjne (m.in. telewizję, kino, outdoor), a także szeroko zakrojone działania w Internecie, wykorzystujące m.in. interaktywne kreacje typu rich media oraz komunikację w mediach społecznościowych. Integralną częścią kampanii promującej nowego Forda C-Max jest aplikacja rodzinnepodroze.pl.