Randstad zaprasza do bezpłatnych publikacji ofert pracy
  • 0
  • 1
1.02.2011

Randstad zaprasza do bezpłatnych publikacji ofert pracy

Randstad, agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej, oferująca rozwiązania z dziedziny HR, zleciła agencji reklamowej smARTcat opracowanie oraz przeprowadzenie akcji direct mail skierowanej do obecnych i potencjalnych klientów. Działanie miało na celu przedstawienie portfolio usług firmy, a przede wszystkim zachęcenie do skorzystania z możliwości bezpłatnego umieszczania ofert pracy na stronie internetowej Randstad.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2011

Kampania reklamowa nowego Forda C-Max (wideo)

„Innowacje w twoich rękach” to hasło kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowego Forda C-Max w wersjach Compact i Grand. Wielopłaszczyznowe działania promocyjne obejmują media tradycyjne (m.in. telewizję, kino, outdoor), a także szeroko zakrojone działania w Internecie, wykorzystujące m.in. interaktywne kreacje typu rich media oraz komunikację w mediach społecznościowych. Integralną częścią kampanii promującej nowego Forda C-Max jest aplikacja rodzinnepodroze.pl.

31 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.01.2011

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm – szkolenie dofinansowane z EFS

Od 11 lutego rozpoczyna się w Krakowie nowy projekt szkoleniowy przeznaczony dla właścicieli i pracowników mikro- i małych firm z Małopolski. Projekt jest w 80% współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie nosi tytuł „Kluczowe kompetencje w biznesie”. Jako pierwszy zrealizowany zostanie moduł związany z marketingiem.