- 0
- 2
Andrzej Polan w kampanii promującej spożywanie pieczywa: „Łączy nas coś dobrego”
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz. Przybliży on konsumentom właściwości pieczywa i zainspiruje do eksperymentowania.
Głównym celem kampanii cały czas pozostaje:
- edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego istotnym udziale w codziennym jadłospisie;
- obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół jakości wyrobów piekarniczych – zwłaszcza tych dostępnych do zakupu od razu po wypieku.
Inicjatorem akcji jest Stowarzyszenie Producentów Pieczywa
Andrzej Polan przedstawia pomysły na zbilansowane posiłki z pieczywem w roli głównej na swoich profilach w social mediach oraz w kanałach społecznościowych i na stronie kampanii: LaczyNasCosDobrego.pl. Można tam zapoznać się z materiałami edukacyjnymi, obejrzeć spot przybliżający proces produkcji pieczywa. Także pobrać rozszerzoną wersję e-booka „Bułka i spółka”. Jest on skierowany do nauczycieli i rodziców dzieci w każdym wieku. Zawiera scenariusze zajęć i materiały edukacyjne.
– Współcześni konsumenci zwracają uwagę nie tylko na cenę produktu. Coraz częściej także na jego skład, co jest bardzo dobrym nawykiem. Widać to również w kategorii pieczywa. Uważam, że skład to najważniejszy aspekt świadczący o jakości chleba czy bułek. Warto zatem wiedzieć, że tradycyjne receptury, wcześniej przekazywane z pokolenia na pokolenie, zostały obecnie przeniesione na grunt przemysłowy. Pieczywo, które możemy kupić prosto z pieca w pobliskim sklepie, jest równie dobre, jak produkty dostępne w rzemieślniczych piekarniach – przekonuje Andrzej Polan.
Druga edycja kampanii „Łączy nas coś dobrego” potrwa do końca stycznia 2024 r. Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, stworzenie kreacji digital, prowadzenie profili w social mediach oraz public relations odpowiada agencja 19 Południk. Kampanię w digitalu zrealizuje agencja Value Media.
- 2