0 1 4.12.2023Amnesty International wybrała Starcomfirmy kampanie reklamoweAmnesty International Polska w przetargu mediowym wybrała agencję Starcom, należącą do Publicis Groupe.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56200 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
4 1 0 4.12.2023„Tak proste, że weź!” – kampania Virgin MobileMarka Virgin Mobile promuje się nowym hasłem – „Tak proste, że weź!”. Zapowiedzią kampanii były akcje stacjonarne w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Ustawiono instalację złożoną ze starterów układających się w nowe hasło. Można było do niej podejść i wziąć kartę SIM.
0 4 0 4.12.2023Cukier Królewski uruchamia lodówki społeczne w akcji z influencerkamiKampanią „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” marka Cukier Królewski mobilizuje Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz marka wspólnie z Fundacją Weź Pomóż uruchamia lodówki społeczne.
0 1 0 4.12.2023Czy Polacy są tradycjonalistami w kwestii świąt, prezentów i tradycji świątecznych – badanie IBRiSCoraz więcej Polaków marzy o tym, by spędzić święta mniej tradycyjnie, z dala od domu. 26 proc. chciałoby wyjechać do ciepłych krajów lub w góry, np. na snowboard.
0 1 0 4.12.2023Jak widzowie nawigują w świecie wielu ekranów, treści i mediów – raport „Wideonauci 2023” NielsenaCoraz więcej osób w Polsce płaci za dostęp do treści wideo w internecie – wskazuje raport „Wideonauci 2023” Nielsena. Przy stale powiększającej się ofercie serwisów współdzielenie kont i opłat stało się siecią skomplikowanych zależności. Zdecydowana większość użytkowników płatnej telewizji nie rozważa rezygnacji z tej usługi.