Strategiczne partnerstwo San Markos i Kerris Group
  • 0
  • 1
8.03.2019

Strategiczne partnerstwo San Markos i Kerris Group

Kerris Group oraz San Markos nawiązują strategiczne partnerstwo. Celem jest poszerzenie i wzmocnienie wzajemnych kompetencji dla oferowania szerszego zakresu usług.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47346 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

7 marca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2019

Aktywni i wygadani klienci – przekleństwo czy błogosławieństwo? Raport „Customer Listening 2.0”

Konsumenci zapytani o to, kto ich zdaniem najlepiej reprezentuje marki na rynku, wybierają siebie, czyli klientów, którzy produkty tych marek kupują, używają ich i znają je najlepiej. Do wyboru były również odpowiedzi: „pracownicy”, „osoby zarządzające marką”, „eksperci” oraz „celebryci i blogerzy”. Dziewięciu na dziesięciu internautów chce, aby marki słuchały ich głosu, analizowały ich opinie, reklamacje i pomysły – pokazuje raport Mobile Institute „Customer Listening 2.0”.