Jakość i transparentność danych w dobie RODOJakość i transparentność danych w dobie RODOJakość i transparentność danych w dobie RODOJakość i transparentność danych w dobie RODO
Taka jest przyszłość reklamy programmatic (źr. IAB)

Jakość i transparentność danych w dobie RODO

Jakość i transparentność danych w dobie RODO
Maciej Sawa

Maciej Sawa

-

, przedstawiciel Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, CEO OnAudience.com (grupa Cloud Technologies)

Maciej Sawa

Maciej Sawa

przedstawiciel Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, CEO OnAudience.com (grupa Cloud Technologies)

Menedżer z kilkunastoletnim, międzynarodowym doświadczeniem w obszarze sprzedaży. Specjalizuje się m.in. w wykorzystaniu technologii big data i sztucznej inteligencji w marketingu cyfrowym, monetyzacji danych oraz w zastosowaniu automatycznego modelu zakupu reklam (programmatic) w kampaniach online.

Dane to podstawa reklamy internetowej realizowanej w modelu programmatic. Na dynamicznie rosnącym rynku cyfrowych informacji wyróżnikiem jest ich jakość i transparentność. Aby dbać o te dwie wartości i umożliwić dalszy szybki rozwój reklamy online, branża cyfrowa pracuje nad uniwersalnymi standardami. Przykładem takiego dokumentu jest Kodeks dobrych praktyk reklamy programmatic, przygotowany przez IAB Polska.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się