Rusza IV edycja konferencji Bramy Kraju "Reklama w mieście, miasto w reklamie"
  • 0
  • 1
3.11.2008

Rusza IV edycja konferencji Bramy Kraju „Reklama w mieście, miasto w reklamie”

Rosnąca liczba reklam w polskich miastach staje się kwestią coraz bardziej problematyczną. Miasta zaśmiecane są przez tysiące szyldów, tabliczek, billboardów i zakrywających okna siatek. Reklamy przesłaniają nawet zabytkowe kamienice na najbardziej reprezentacyjnych deptakach. Sprzeciw wobec reklam wyrażają nie tylko media i stowarzyszenia zajmujące się estetyką przestrzeni publicznej, ale także obywatele, którzy starają się je zwalczać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54793 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2008