Espresso - Strona 3859 z 5494 - Marketing przy Kawie

Espresso

19 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2008

Nowa odsłona Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej

Polska Akcja Humanitarna (PAH) zainaugurowała kolejną odsłonę Kampanii Wodnej - programu niesienia pomocy ludziom pozbawionym dostępu do wody pitnej. Po raz pierwszy Kampanii partneruje Cisowianka, znana marka wody mineralnej. W ciągu najbliższych dwóch lat partnerzy chcą zebrać środki na budowę 11 studni w Sudanie Południowym, rejonie szczególnie dotkniętym niedoborem wody. Ambasadorką Kampanii Wodnej została znana aktorka Agata Buzek.

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
18.11.2008

Starlink: rynek reklamowy po trzech kwartałach 2008 r. wzrósł o 15,8 proc

Dom mediowy Starlink opublikował najnowszy raport z estymacjami wartości netto wydatków reklamowych w Polsce. Wynika z niego, że w pierwszych trzech kwartałach 2008 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5 miliardów 431 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w trzech kwartałach 2007 r. to 4,69 miliarda złotych). Wzrost względem pierwszych trzech kwartałów 2007 wyniósł 15,8 proc.

Poprzednie Następne