Cyfrowe współzawodnictwo obniża jakość produktu (ClickZ)
  • 0
  • 1
24.09.2008

Cyfrowe współzawodnictwo obniża jakość produktu (ClickZ)

V. Crosbie, How Digital Competition Lowers Quality, „ClickZ”, 19.09.2008

No i niestety okazuje się, że konkurowanie, zamiast pociągać za sobą podwyższenie standardów, zdecydowanie obniża jakość. Paradoks?! Na pierwszy rzut oka wydaje się, że tak, że dla klienta ważna powinna być jakość otrzymywanego produktu. Paradoks więc? A może przesunięcie akcentów? Zmiana priorytetów?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2008

Recesja vs. nonprofit - 5 taktyk przetrwania (FundRaising Success)

R. McCabe, Five Tactics to Rev Up Fundraising in a Down Economy, "FundRaising Success", 16.09.2008

Mimo pozytywnych prognoz recesja wciąż pozostaje jednym z najważniejszych tematów gospodarczo-ekonomicznych spędzających sen z powiek organizacjom pożytku publicznego. Skoro potencjalni darczyńcy mają mniej pieniędzy, bez dwóch zdań musi się to odbić na ich hojności. Co zatem uczynić, by koniec roku - a więc okres "dobroci serca" - nie okazał się całkowitą klapą?