Agencja Pigeon dla marki Tymbark
  • 0
  • 1
28.04.2010

Agencja Pigeon dla marki Tymbark

Pod hasłem „Wolny rok za jeden sok” rozpoczęła się ogólnopolska promocja produktów Tymbark.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2010

Specjalne wyróżnienie dla kampanii „Wolność Kultury, Kultura Wolności”

Akcja „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, promująca kandydaturę Gdańska do zdobycia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, otrzymała specjalne wyróżnienie w konkursie Złote Formaty, w kategorii kampania outdoorowa. Kampania odbyła się w sierpniu 2009 roku. Zaprezentowano sześć różnych projektów, których autorami byli trójmiejscy artyści. Biuro Gdańsk 2016 zaprosiło ich do interpretacji myśli przewodniej gdańskiej kandydatury: „Wolność Kultury, Kultura Wolności”.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2010

Spółki z grupy Euro RSCG Poland nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTR

Złoto w kategorii Reklama Drukowana konkursu KTR otrzymała agencja Euro RSCG Warsaw za reklamę prasową „Kłębek”, dotyczącą płynu do prania tkanin Woolite (Reckitt Benckiser). W tej samej kategorii Euro RSCG Warsaw wyróżniona została również brązową statuetką za plakat „Komin” przygotowany dla Greenpeace, będący apelem o przeznaczenie 1% podatku na oczyszczanie środowiska. Drugi brąz otrzymała agencja Euro RSCG 4D w kategorii Design, za świąteczną „Karptkę”.

27 kwietnia 2010