0 1 28.04.2010Agencja Pigeon dla marki Tymbarkkonkursy reklamowe TweetPod hasłem „Wolny rok za jeden sok” rozpoczęła się ogólnopolska promocja produktów Tymbark.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.04.2010Specjalne wyróżnienie dla kampanii „Wolność Kultury, Kultura Wolności”Akcja „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, promująca kandydaturę Gdańska do zdobycia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, otrzymała specjalne wyróżnienie w konkursie Złote Formaty, w kategorii kampania outdoorowa. Kampania odbyła się w sierpniu 2009 roku. Zaprezentowano sześć różnych projektów, których autorami byli trójmiejscy artyści. Biuro Gdańsk 2016 zaprosiło ich do interpretacji myśli przewodniej gdańskiej kandydatury: „Wolność Kultury, Kultura Wolności”.
0 3 0 0 0 28.04.2010Spółki z grupy Euro RSCG Poland nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTRZłoto w kategorii Reklama Drukowana konkursu KTR otrzymała agencja Euro RSCG Warsaw za reklamę prasową „Kłębek”, dotyczącą płynu do prania tkanin Woolite (Reckitt Benckiser). W tej samej kategorii Euro RSCG Warsaw wyróżniona została również brązową statuetką za plakat „Komin” przygotowany dla Greenpeace, będący apelem o przeznaczenie 1% podatku na oczyszczanie środowiska. Drugi brąz otrzymała agencja Euro RSCG 4D w kategorii Design, za świąteczną „Karptkę”.
1 1 0 0 0 27.04.2010Reklamy farb Magnat w stylistyce pop-art„Kolory to coś więcej niż tło dla przedmiotów” – głoszą reklamy z kampanii farb Magnat. Jej celem jest stworzenie nowego, emocjonalnego wizerunku nowoczesnej marki kojarzonej z luksusem. Przygotowane kreacje pojawią się w telewizji, prasie oraz w kinach.
0 1 0 0 0 27.04.2010Agencja Garden of Words dla marki TimoteiGarden of Words, pierwsza w Polsce agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, wygrała przetarg na obsługę PR marki Timotei (Unilever).