0 2 0 0 0 14.05.2010Walk The Line dla Ciba VisionAgencja Walk The Line opracowała strategię oraz kreacje ogólnopolskiej kampanii reklamowej Ciba Vision, prowadzonej pod hasłem „Czy wiecie, że…”. Celem działań jest promocja soczewek kontaktowych z serii Dailies i Air Optix oraz edukacja klientów w zakresie higieny i bezpiecznego użytkowania soczewek, zgodnie ze „Zdrową Zasadą” Ciba Vision. Kampania skierowana jest głównie do aktywnych, młodych kobiet.
0 1 0 0 0 14.05.2010„Echo Miasta” wchodzi do Bielska-BiałejBielsko-Biała to kolejne, dziewiąte już miasto, w którym od 14 maja ukazywać się będzie bezpłatna gazeta miejska „Echo Miasta”. Wydawca, Grupa Wydawnicza Polskapresse, zamierza wkrótce uruchomić tytuł na nowych obszarach.
0 2 0 0 0 14.05.2010Mona Liże, czyli trochę więcej kultury, proszę państwa„Mona Liże”, „W pustyni się puszcza” czy „Wolę Speeda niż Kafkę” to nie zasłyszane na ulicy wulgaryzmy, a slogany stworzone przez agencję reklamową Communication Unlimited, zachęcające do Większej Kultury.
0 1 0 0 0 14.05.2010Rusza projekt Social Impact12 maja utworzono nową grupę firm działających w obszarze mediów internetowych – Grupa Wyszukali. Nazwa grupy nawiązuje do projektu badawczego Wyszukali.
0 1 0 0 0 14.05.2010Wiosenna kampania KIAParalotna przygotowała kampanię promującą wiosenne rabatki KIA. Promocja dotyczy trzech modeli samochodów – Cee’d, Sportage i Soul. W ramach przeprowadzonej kampanii reklamowej zaplanowano emisję 15-sekundowego spotu radiowego oraz działania w Internecie i prasie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Contacts.
1 1 0 0 0 13.05.2010McCann Erickson i Kod Młodości L’Oréal ParisL’Oréal Paris wprowadza na rynek linię kosmetyków Kod Młodości z opatentowaną technologią Pro-Gen™, aktywującą „geny młodości” skóry. Agencja reklamowa McCann Erickson adaptuje oraz przygotowuje nowe kreacje mające wypromować ten produkt.
0 1 0 0 0 13.05.2010Angel City wraca do 9.90 Public RelationsAgencja 9.90 Public Relations wznawia swoją współpracę z Angel City – krakowskim deweloperem luksusowych apartamentów.
0 1 0 0 0 13.05.2010Big Star na fali z FireFlyMarka Big Star rozpoczęła odświeżanie swojego wizerunku. Przygotowanie propozycji repozycjonowania powierzyła agencji FireFly Creation.
0 1 0 0 0 13.05.2010Zamień swoje stare auto na nowe BMW w InchcapeInchcape Motor, największy niezależny koncern motoryzacyjny na świecie, w Polsce dealer BMW i Mini, w salonach w Warszawie i Wrocławiu prowadzi akcję pod hasłem „Zamień swoje stare auto na nowe BMW. Masz prawo do zmiany. W Inchcape Motor”.
0 1 0 0 0 13.05.2010„Krewni Euro” – kolejna odsłona na ekranach LED305 osób oddało krew i dołączyło tym samym do grona Krewnych Euro. Czwarta edycja akcji odbyła się 7 maja na Placu Wolności w Poznaniu. Zbiórka krwi odniosła sukces dzięki kampanii informacyjnej na LED-ach.