Agencja Advertiva opracuje program lojalnościowy dla Decora S.A.
  • 0
  • 1
15.01.2008

Agencja Advertiva opracuje program lojalnościowy dla Decora S.A.

Advertiva wygrała przetarg obejmujący zaplanowanie i organizację programu lojalnościowego dla firmy Decora S.A. Program obejmuje swym działaniem Polskę oraz Węgry, Czechy i Litwę, jest skierowany do kontrahentów i kanału dystrybucji firmy Decora.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2008

First Data Polska i marka Polcard wsparły Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

13 stycznia firma First Data Polska S.A., właściciel marki Polcard już po raz 12. zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Akcję, jak co roku, wspierali pracownicy firmy w telewizyjnym studio oraz w siedzibie firmy. W ramach XVI Finału do dnia 14 stycznia br. First Data Polska rozliczyła 2647 transakcji na łączną kwotę 311 210,03 PLN. Kwota ta będzie wyższa, ponieważ firma aż do piątku, 18 stycznia br. przyjmuje wpłaty on-line za pośrednictwem strony www.wosp.org.pl