0 1 0 0 0 21.01.2008Stylio.pl – pokaż co masz w szafieStylio.pl to nowy serwis dla entuzjastów mody, gadżetów i zakupów. To miejsce dla osób chcących pokazać własny styl oraz dla tych, którzy poszukując stylu są otwarci na komentarze i porady innych. Stylio.pl to serwis lifestylowy, oparty na popularnej koncepcji social recommendation.
0 1 0 0 0 21.01.2008Czy Nokia zainwestuje w Facebooka?Amerykański serwis branżowy paidContent poinformował o współpracy między jednym z największych na świecie producentów telefonów komórkowych, firmą Nokia a Facebookiem. Celem jest stworzenie mobilnej wersji serwisu społecznościowego i udostępnienie jej użytkowników zaawansowanych aparatów fińskiej korporacji. Aplikacja miałaby być wyeksponowana w obrębie menu każdego produktu Nokii (tak jak logo YouTube jest obecne na głównym ekranie iPhone'a firmy Apple).
0 1 0 0 0 21.01.2008Zasmakuj w makaronach w Pizza HutPizza Hut wita 2008 rok kokardkami farfalle, długimi wstążkami tagliatelle, rurkami penne, pierożkami ravioli i innymi propozycjami w ramach promocji „Zasmakuj w makaronach”. Makaronowe menu wspiera zakrojona na szeroką skalę akcja reklamowa.
0 1 0 0 0 21.01.2008Fiat 500 rozświetli Londyn21 stycznia br., Fiat Group Automobiles UK Ltd oficjalnie wprowadzi nowego Fiata 500 na rynek brytyjski. Będzie temu towarzyszył ogromny i spektakularny event z udziałem gwiazd show biznesu i największych mediów w Londynie.
0 1 0 0 0 21.01.2008Kolejny giełdowy klient NeuronaNeuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z łódzką spółką DFP Doradztwo Finansowe. Agencja będzie odpowiadać za relacje inwestorskie spółki.
0 1 0 0 0 21.01.2008IMR advertising by PR rozpoczyna współpracę z firmą PhytomedicaDo grona klientów agencji IMR advertising by PR dołączyła firma Phytomedica, polski dystrybutor preparatu Immulina duńskiej firmy Nordic Immotech ApS.
0 1 0 0 0 21.01.2008Siła marki BartekBartek zbiera plon swoich działań promocyjnych, prowadzonych z końcem ubiegłego roku. Podczas otwarcia nowego salonu w Bydgoszczy został pobity rekord sprzedaży.
0 1 0 0 0 21.01.2008Wódka Grey Goose w nowej oprawieWódka Grey Goose trafiła do punktów sprzedaży w nowym, oryginalnym opakowaniu.
0 1 0 0 0 21.01.2008„Mocna strona informacji” – pierwsza kampania reklamowa serwisu Dziennik.plPo udanym listopadowym relaunchu, obejmującym m.in. odnowienie layoutu i dodanie atrakcyjnych funkcjonalności, serwis Dziennik.pl wystartował z nową kampanią reklamową.
0 1 0 0 0 21.01.2008Promocja przedsiębiorczości wśród młodychRuszyła kolejna edycja ogólnopolskiego konkursu "Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości" organizowanego przez Studenckie Forum Business Centre Club. Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua jest współrealizatorem przedsięwzięcia i sponsorem nagród głównych.