Advertiva zmienia wizerunek Bartka - Marketing przy Kawie
Advertiva zmienia wizerunek Bartka
  • 0
  • 1
31.07.2006

Advertiva zmienia wizerunek Bartka

Agencja Advertiva przygotowała kompleksowo nowy wizerunek produktów Zakładów Mięsnych „Bartek” – wiodącego wielkopolskiego producenta wyrobów mięsnych. Gruntowne zmiany objęły wszystkie wyroby tej marki – ponad 100 produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.07.2006

Mistrzowska forma Cityboard Media

Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, zrealizuje w sierpniu „mistrzowską” kampanię autopromocyjną. Tytuł kampanii „Mistrzowska forma Cityboard Media” najlepiej podsumowuje kondycję firmy, która od 10 lat konsekwentnie buduje swoją pozycję lidera na rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Mistrzowską formę Cityboard Media potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia oraz pozytywne opinie klientów, którzy systematycznie realizują kampanie reklamowe na nośnikach Cityboard Media, jak również klientów z nowych branż, którzy zdecydowali się na wykorzystanie wielkiego formatu w reklamie swoich produktów i usług.