0 2 0 25.04.2013Niewielki wzrost optymizmu PolakówWiosna przyniosła niewielką poprawę nastrojów konsumenckich. Kwietniowy wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował wzrost, osiągając poziom 77,35 pkt. W kwietniu wszystkie składowe, prócz oceny klimatu gospodarczego, uległy nieznacznej poprawie.
0 1 0 25.04.2013Rusza druga edycja Rankingu Wartości Marek WielkopolskiRada Wspierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału wraz z Grupą Fresh po raz drugi podjęła inicjatywę stworzenia rankingu najcenniejszych marek Wielkopolski. We współpracy z partnerem merytorycznym, firmą Sawyer, przeprowadzona zostanie wycena 300 wielkopolskich marek zgłoszonych do rankingu (150 marek B2B oraz 150 w kategorii B2C).
1 2 0 25.04.2013Kampania wizerunkowa serwisu Domiporta.pl (wideo)Od 2 kwietnia trwa kampania reklamowa „Domiporta.pl – najlepszy serwis ogłoszeniowy”. Kampania ma charakter wizerunkowy, a skierowana jest do klientów indywidualnych i profesjonalnych związanych z rynkiem nieruchomości.
0 1 0 25.04.2013Firma Volkswagen Poznań wybrała wykonawcę albumu na swoje 20-lecieFirma Volkswagen Poznań rozpoczęła w kwietniu współpracę z PR Kwadrat. Zadaniem agencji jest stworzenie okolicznościowego albumu z okazji jubileuszu dwudziestolecia działalności spółki.
1 1 0 25.04.2013Serce i Rozum filozofują w kampanii Orange (wideo)Rozpoczyna się kampania Orange z udziałem Serca i Rozumu. Tym razem pojawi się także nowy bohater – posąg Sokratesa.
0 2 0 25.04.2013Bieżące trendy i styl życia dzieci i ich rodzin w badaniu „Trenndies”„Trenndies. Świat polskich dzieci w wieku 3–16 lat” to projekt badawczy Grupy IQS, w ramach którego przeprowadzono analizę aktualnych postaw, wartości, mody i autorytetów najmłodszych konsumentów. To badanie poświęcone bieżącym trendom i stylom życia w kontekście dziecka, jak i całej jego rodziny.
1 1 2 25.04.2013Online Ekspert – usługa łącząca oficjalną komunikację na forach z monitoringiem Internetu (wideo)Agencje 6ix WoMM & Social Media oraz SentiOne Monitoring Internetu wprowadzają na rynek nową usługę o nazwie Online Ekspert. Pozwala ona na prowadzenie komunikacji na forach internetowych.
0 1 0 25.04.2013Kampania BTL Wojaka RadleraW połowie kwietnia na rynku zadebiutowała nowość Kompanii Piwowarskiej – Wojak Radler. Miks piwa z lemoniadą dołącza do portfolio marki Wojak.
1 2 0 24.04.2013Boski Fabio nowym bohaterem kampanii Old Spice (wideo)Oficjalny fan page marki Old Spice Polska został przejęty przez nowego bohatera kampanii reklamowej – Fabia Lanzoniego. Za jego zasługą profil został zasypany lawiną serduszek oraz białych jednorożców. Naprzeciw Fabia stanął Isaiah Mustafa. To element kampanii „Poczuj w sobie dzikość”, promującej nową serię kosmetyków Wild Collection w Polsce.
0 1 0 24.04.2013Ponad 400 okładek zgłoszonych do GrandFront 201220 maja podczas gali na Zamku Królewskim w Warszawie nastąpi rozstrzygnięcie konkursu GrandFront 2012. Do XI edycji Konkursu Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku napłynęła rekordowa liczba zgłoszeń.