Abbey House na wielkim formacie
  • 0
  • 1
19.08.2011

Abbey House na wielkim formacie

„Czy jest coś ważniejszego niż przyszłość tych, których kochasz?” to hasło nowej kampanii outdoorowej domu aukcyjnego Abbey House, rozpoczętej 19 sierpnia. Kreacja reklamowa na nośniku wielkoformatowym umieszczona została przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Kampania potrwa miesiąc. Spółka planuje także kampanię telewizyjną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54564 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Za sztuką w reklamie

13 lat temu

Sztuka w reklamie i marketingu

Przy okazji kampanii Domu Aukcyjnego Abbey House chciałabym zaprosić inne polskie firmy do wykorzystywania sztuki w reklamie. Taki przykład dała Lavazza świetną kampanią. Na zachodzie takie kampanie mają Volvo czy BMW. Takie wielki format upiększa miasto i daje odetchnąć od reklamowej sztampy.

19 sierpnia 2011