3/4 Polaków nie interesuje się kulturą – wynika z badania Sponsoring Monitor - Marketing przy Kawie
3/4 Polaków nie interesuje się kulturą – wynika z badania Sponsoring Monitor
  • 0
  • 3
3.04.2013

3/4 Polaków nie interesuje się kulturą – wynika z badania Sponsoring Monitor

Zainteresowanie kulturą wśród Polaków jest niezmiennie na podobnym, niskim poziomie. Niemal 3/4 badanych deklaruje, że nie interesuje się tą dziedziną życia – wykazały badania ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

g

11 lat temu

Błąd?

"Najbardziej zauważalni dla odbiorców kultury okazali się sponsorzy pikników i festynów (16%) oraz koncertów jazzowych (14%)"

Nie zgadza się to z danymi na wykresie.

Rozwiń komentarze

3 kwietnia 2013