0 1 0 0 0 10.04.2013Nowe indeksy i zmienne konsumenckie w Polskich Badaniach CzytelnictwaOd kwietnia poszerzono zakres badania czytelnictwa PBC o zachowania konsumenckie respondentów. Dodano 90 nowych zmiennych z 11 branż obecnych reklamowo w prasie oraz 12 indeksów.
0 1 0 0 0 10.04.2013Anna Przybylska zachęca gdynian do uprawiania sportuTrwa kampania „Gdyńskie poruszenie”, która ma zachęcić mieszkańców Gdyni do rekreacyjnego uprawiania sportu.
1 1 0 0 0 10.04.2013„Aukcja” – nowy spot Alior Banku (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Alior Banku. Głównym medium będzie telewizja, wspierana komunikacją w Internecie.
0 5 0 0 0 10.04.2013Nieruchomości za 1% wartości – kampania SOS Wiosek DziecięcychNa bannery informujące o tak niezwykłej okazji mogą natknąć się przeglądający oferty w serwisach nieruchomości. O okazji do dobroczynności przypomina im w ten sposób Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce – inicjator kampanii „SOSnowy dom”.
2 1 0 0 0 10.04.2013Tomasz Kot w nowych spotach Netii (wideo)9 kwietnia w telewizji oraz w Internecie pojawiły się spoty Netii promujące aktualną ofertę firmy – „Na czasie”.
1 7 0 0 3 9.04.2013Empik w walce z niskim poziomem czytelnictwa w Polsce (wideo)Z okazji Światowego Dnia Książki, obchodzonego 23 kwietnia, Empik rozpoczął kampanię „A Ty do czego używasz książek?”. Jej celem jest walka z niskim poziomem czytelnictwa w kraju.
0 1 0 0 0 9.04.2013Replise Poland wprowadza pakiety Social Insights LandscapeFirma badań i doradztwa analitycznego Replise Poland wprowadza nowy produkt – Social Insights Landscape. Jest to propozycja dla branż i sektorów, w których marki i produkty są częstym tematem dyskusji on-line.
0 1 0 0 1 9.04.2013Start sprzedaży czasu reklamowego na maj w AtmediaRusza sprzedaż czasu reklamowego na maj w stacjach telewizyjnych reprezentowanych przez biuro reklamy mediów tematycznych Atmedia. Średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie ceny z maja 2012 r.
1 1 0 0 0 9.04.2013Kampania promocyjna serialu Fox „Demony da Vinci” (wideo)Przed globalną premierą nowego serialu „Demony da Vinci” kanał Fox przygotował kampanię promocyjną.
0 2 0 0 0 9.04.2013Aktywność fizyczna Polaków – badanie Sponsoring MonitorBieganie stało się najbardziej popularną aktywnością fizyczną Polaków – wynika z badania Sponsoring Monitor 2012/2013.