2. odsłona kampanii "Szanuj Zieleń" - Marketing przy Kawie
2. odsłona kampanii "Szanuj Zieleń"
  • 0
  • 1
17.08.2006

2. odsłona kampanii „Szanuj Zieleń”

1 sierpnia ruszyła druga – outdoorowa – odsłona kampanii pod hasłem „Szanuj Zieleń” marki Łomża Export, należącej do Browaru Łomża, przygotowanej przez lubelską agencję reklamową Vena Art.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
17.08.2006

10 przykazań małego biznesu

Prowadzenie małej firmy to wyzwanie ambitne, ale też satysfakcjonujące finansowo. Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw działają z pasją i skutecznie dzielą swój czas pracy pomiędzy stałe podnoszenie jakości oferowanych produktów i usług oraz bieżącą obsługę klienta. Jednakże proces zarządzania własnym biznesem może nieraz przyprawiać właścicieli o niemały ból głowy. MasterCard daje wskazówki, jak zarządzać płynnością finansową w małym lub średnim przedsiębiorstwie.