10 przykazań małego biznesu - Marketing przy Kawie
10 przykazań małego biznesu
  • 0
  • 1
17.08.2006

10 przykazań małego biznesu

Prowadzenie małej firmy to wyzwanie ambitne, ale też satysfakcjonujące finansowo. Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw działają z pasją i skutecznie dzielą swój czas pracy pomiędzy stałe podnoszenie jakości oferowanych produktów i usług oraz bieżącą obsługę klienta. Jednakże proces zarządzania własnym biznesem może nieraz przyprawiać właścicieli o niemały ból głowy. MasterCard daje wskazówki, jak zarządzać płynnością finansową w małym lub średnim przedsiębiorstwie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2006

Telefoniczny modyfikator głosu

Jeżeli potrzebne wam urządzenie zmieniające barwę głosu, a na pewno tak jest, warto przyjrzeć się temu maleństwu. Wymiary 4 x 6 x 2 sprawiają, że zawsze można mieć je pod ręką. Mamy do wyboru cztery różne “głosy”. Choć wydaje się, że znalezienie zastosowania tego gadżetu wymaga równie wiele wysiłku, co jego wyprodukowanie, to czasami w biurze może się przydać. Kiedy recepcjonistka po czternastym telefonie poznaje cię po głosie i nie chce połączyć z księgowym, choć chcesz tylko spytać, kiedy ureguluje zaległe płatności... gadgetsuk.com