"1% bez przeszkód" - interwencyjna kampania informacyjna
  • 0
  • 1
14.04.2008

„1% bez przeszkód” – interwencyjna kampania informacyjna

W związku z alarmującymi wynikami badań oraz licznymi przypadkami bezpośrednich wpłat od podatników, o których donoszą organizacje, Fundacja Komunikacji Społecznej we współpracy z Forum Darczyńców i Ogólnopolską Federacją Organizacji Pozarządowych postanowiła przeprowadzić interwencyjną kampanię informacyjną nt. nowej procedury przekazywania 1% na rzecz organizacji pożytku publicznego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2008

MS Services dla Nickelodeon

Nickelodeon (Nick) - kanał dziecięcy należący do największej na świecie sieci telewizyjnej Viacom - zadebiutuje na telewizyjnym rynku 1 czerwca 2008 roku. Dystrybutorem kanału na rynku polskim jest MTV Networks Polska. "Nick. Jak fajnie być dzieckiem!" to hasło zaplanowanego na 31 maja br. eventu dla dzieci i rodziców, do którego udziału zaprasza Nickelodeon. Organizatorem imprezy i towarzyszących jej akcji zajmie się agencja MS Services.