McCann Erickson autorem nowej kampanii marek Tymbark
  • 0
  • 1
14.04.2008

McCann Erickson autorem nowej kampanii marek Tymbark

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała strategię i kreację nowej wizerunkowej kampanii soków, napojów marki TYMBARK oraz wody mineralnej Źródło Tymbark.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

14 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2008

Pierwszy wspólny projekt Konsultacji Muzycznych i MTL MaxFilm

Konsultacje Muzyczne zakończyły z powodzeniem kolejny ważny projekt – oprawę muzyczną najnowszej komedii pt. „Nie kłam, kochanie” w reżyserii Piotra Wereśniaka. Opracowując warstwę muzyczną, która jest nieodłącznym atrybutem każdej wysokoocenianej komedii romantycznej, Konsultacje Muzyczne zajęły się doborem piosenek i utworów z fonoteki, oraz zakupem praw do fragmentów muzycznych wykorzystanych w filmie.