0 1 0 0 0 21.04.2008Media jeszcze bardziej RegionalneGazeta 2.0. to nowa strategia marketingowa dzienników należących do grupy Media Regionalne. Jej istotą jest interaktywność, nowoczesność zastosowanych rozwiązań oraz głębokie zaangażowanie w życie regionu i Czytelników. Hasłem przewodnim wszystkich działań jest „Mała Ojczyzna – Duża Sprawa!”.
0 1 0 0 0 21.04.2008Nordea zachęca w kampanii do inwestowania w funduszeAgencja reklamowa DraftFCB + AdFabrika przygotowała kampanię dla Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A.
0 1 0 0 0 21.04.2008Ekologiczne torby na zakupy dołączane do kosmetyków GOSHGOSH wprowadza do sklepów w całej Polsce własne ekologiczne torby wielorazowego użytku. Eleganckie czarne torby będą nieodpłatnie wręczane klientom kupującym kosmetyki w tych drogeriach i sklepach, które ściśle współpracują z dystrybutorem produktów w ramach tzw. Klubu GOSHa.
0 1 0 0 0 21.04.2008II edycja Marketing ChallengeJuż po raz drugi odbył się w Łodzi Marketing Challenge, czyli całodniowy turniej o charakterze gry miejskiej przeznaczony dla wszystkich studentów zainteresowanych marketingiem. Organizatorem imprezy było Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM, „Ci, którzy czują głód wiedzy i doświadczeń marketingowych”.
0 1 0 0 0 21.04.2008Egzotyczne wakacje z easygo.pl i GlaxoSmithKlineeasygo.pl i GlaxoSmithKline dbają o zdrowie polskich turytów. Portal turystyczny wspólnie z koncernem farmaceutycznym przygotowali akcję edukacyjno-promocyjną związaną z profilaktyką zdrowotną i zagrożeniami zarażenia się malarią w czasie podróży egzotycznych.
0 1 0 0 0 21.04.2008Pierwszy etap prac nad marką Franc Gardiner zakończonyAgencja brandingowa Metamorphosis Brand Communications zakończyła pierwszy etap pracy nad marką korporacyjną Franc Gardiner. Na wstępie wykonano badania sytuacji zastanej firmy, w kontekście potencjału marki i oceny corporate identity.
0 1 0 0 0 21.04.2008„Klekot” Atlasa nagrodzony Szpaltą RokuPo raz pierwszy przyznano tytuły Szpalty Roku dla najlepszych polskich gazet firmowych. Do konkursu stanęło ponad 30 tytułów z 22 firm. Główne nagrody zdobyły wydawnictwa Grupy Atlas i Direct Publishing Group.
0 1 0 0 0 21.04.2008Clear Channel Outdoor umacnia swoją pozycjęClear Channel Outdoor, międzynarodowa firma reklamy zewnętrznej, której przedstawicielem na polskim rynku jest Clear Channel Poland, odnosi kolejne zwycięstwa na światowych rynkach. Ostatnio firma wygrała przetarg na współpracę z największym węgierskim portem lotniczym oraz podpisała kontrakt na wykorzystanie rowerów Smartbike jako środka transportu miejskiego w Waszyngtonie.
0 1 0 0 0 21.04.2008Hypermedia dla General MotorsAgencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w internecie do najnowszej kampanii reklamowej samochodu - Opla Antara (General Motors), przebiegającej pod hasłem „Podbij przestrzeń miasta”.
0 1 0 0 0 21.04.2008Eventy i koncerty z gwiazdami tańca w ofercie ShowdanceTaniec zagościł w sercach Polaków dzięki popularnym programom rozrywkowym TVN takim jak Taniec z Gwiazdami czy You can Dance. Dzięki swojej atrakcyjności taniec stał się również skutecznym sposobem na rozrywkę i integrację. W ostatnich latach powstały agencje specjalizujące się w eventach tanecznych. Wśród nich jest również Showdance grupa zrzeszająca najpopularniejszych tancerzy programu Taniec z Gwiazdami, takich jak R.Maserak, R.Kochanek, E.Szabatin, S.Terrazzino, E.Herbuś, K.Kajak, M.Soszyńska-Michno …itd. Showdance wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom klientów poszerza ofertę.