„Żywy dowód” na skuteczność Centrum Praw Kobiet. Case study kampanii na 25-lecie fundacji„Żywy dowód” na skuteczność Centrum Praw Kobiet. Case study kampanii na 25-lecie fundacji„Żywy dowód” na skuteczność Centrum Praw Kobiet. Case study kampanii na 25-lecie fundacji„Żywy dowód” na skuteczność Centrum Praw Kobiet. Case study kampanii na 25-lecie fundacji
Realna historia i prawdziwy list z archiwum Centrum Praw Kobiet (fot. kadr ze spotu „Żywy dowód”)

„Żywy dowód” na skuteczność Centrum Praw Kobiet. Case study kampanii na 25-lecie fundacji

„Żywy dowód” na skuteczność Centrum Praw Kobiet. Case study kampanii na 25-lecie fundacji
Albert Stęclik

Albert Stęclik

-

założyciel, planner, Dziadek do orzechów

Albert Stęclik

Albert Stęclik

założyciel, planner, Dziadek do orzechów

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie, jak reklama działa. Wcześniej planner w Adam&Eve/DDB London i strateg w VML Poland. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

Mateusz Zapała

Mateusz Zapała

-

junior planner, Dziadek do orzechów

Mateusz Zapała

Mateusz Zapała

junior planner, Dziadek do orzechów

Zajmuje się planowaniem strategicznym. Wcześniej pracował m.in. w firmach Social Frame i Freshmail.

W 2019 roku przypadło 25-lecie działalności Centrum Praw Kobiet. Z tej okazji agencja Dziadek do orzechów, która od ponad roku pro bono wspiera fundację, przygotowała kampanię. Jakie były jej wyniki? Organizatorzy przekonują, że oprócz podniesienia świadomości i poprawy wizerunku CPK było to nawet 20-krotne zwiększenie wartości i liczby wpłat darczyńców. Chwalą się też zwrotem z inwestycji wynoszącym około 6,2 zł za każde 1 zł wydane na kampanię – i opisują krok po kroku swoje działania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się