Jak realizowana jest kampania Onetu „Wybieramy prawdę” – case studyJak realizowana jest kampania Onetu „Wybieramy prawdę” – case studyJak realizowana jest kampania Onetu „Wybieramy prawdę” – case studyJak realizowana jest kampania Onetu „Wybieramy prawdę” – case study
Warto przedstawiać rzeczywistość taką, jaka jest (fot. kadr ze spotu Onetu)

Jak realizowana jest kampania Onetu „Wybieramy prawdę” – case study

Jak realizowana jest kampania Onetu „Wybieramy prawdę” – case study
Emil Nowiński

Emil Nowiński

-

portfolio marketing manager, Onet-RASP

Emil Nowiński

Emil Nowiński

portfolio marketing manager
Onet-RASP

Odpowiada za segmenty: Onet, Kobieta i Lifestyle, Podróże, Poczta Onet.

Do końca października potrwają jeszcze działania medialne w ramach kampanii portalu Onet „Wybieramy prawdę”, która ruszyła 25 czerwca. Ringier Axel Springer Polska podsumowuje dotychczasowe aktywności i mówi o efektach.

W czasach baniek medialnych i bardzo silnej polaryzacji społecznej to, co kiedyś było zaletą portalu informacyjnego, nagle może zacząć być inaczej odczytywane. Zwłaszcza gdy coraz więcej osób konsumuje wiadomości za pośrednictwem serwisów społecznościowych. W naturalny sposób sprzyja to krzykliwym, kontrowersyjnym nagłówkom, które przykuwają wzrok i zachęcają do kliknięcia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się