Ile trzeba zapłacić za umieszczenie swojego hasła reklamowego na okładce popularnego tygodnika? Jakiej ceny zażądałby dział reklamy? Czy nawet za zawrotną sumę zgodzono by się na taki zabieg? Okazuje się, że redakcja może zrobić to z własnej inicjatywy, zupełnie gratis. Warunek jest jeden – slogan musi być odpowiedni.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wymyślanie tytułów prasowych, tak samo jak sloganów reklamowych, nie jest sprawą prostą. Dobranie tych kilku słów, które zachęcałyby do przeczytania tekstu, to duże wyzwanie. Podobnie jak dobór tych kilku słów mających zwrócić uwagę na naszą markę lub produkt.
Dobry slogan, który mocno zakorzenił się w świadomości społecznej, na równi z cytatami z filmów czy tytułami piosenek, ma szansę stać się prasowym tytułem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.