Żywcowi gratulujemy copywritera - Marketing przy Kawie
Żywcowi gratulujemy copywriteraŻywcowi gratulujemy copywriteraŻywcowi gratulujemy copywriteraŻywcowi gratulujemy copywritera

Żywcowi gratulujemy copywritera

Żywcowi gratulujemy copywritera
Kordian Krawczyk

Kordian Krawczyk

-

Kordian Krawczyk

Kordian Krawczyk

Ile trzeba zapłacić za umieszczenie swojego hasła reklamowego na okładce popularnego tygodnika? Jakiej ceny zażądałby dział reklamy? Czy nawet za zawrotną sumę zgodzono by się na taki zabieg? Okazuje się, że redakcja może zrobić to z własnej inicjatywy, zupełnie gratis. Warunek jest jeden – slogan musi być odpowiedni.

Wymyślanie tytułów prasowych, tak samo jak sloganów reklamowych, nie jest sprawą prostą. Dobranie tych kilku słów, które zachęcałyby do przeczytania tekstu, to duże wyzwanie. Podobnie jak dobór tych kilku słów mających zwrócić uwagę na naszą markę lub produkt.

Dobry slogan, który mocno zakorzenił się w świadomości społecznej, na równi z cytatami z filmów czy tytułami piosenek, ma szansę stać się prasowym tytułem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja