Życzenia z pomysłamiŻyczenia z pomysłamiŻyczenia z pomysłamiŻyczenia z pomysłami

Życzenia z pomysłami

Życzenia z pomysłami
Marek Ronik

Marek Ronik

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Marek Ronik

Marek Ronik

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Kartki świąteczne to przeżytek. Agencje coraz częściej sięgają po komunikację elektroniczną przed świętami, przy okazji popisując się kreatywnością i pokazując swoje kompetencje w świecie mediów interaktywnych. Jak im to wychodzi? Prezentujemy niektóre tegoroczne przykłady.

To w sumie drobiazgi, którym nie poświęca się wiele uwagi, jednak z marketingowego i PR-owego punktu widzenia mogą w pewien sposób pozycjonować agencję. Proste aplikacje flashowe tego nie zrobią, co najwyżej zasygnalizują odbiorcom, na ile agencja jest świadoma rozwiązań w nich dostępnych – czy dopuszcza interakcję, elementy zabawy, czy też zwyczajnie przygotowuje życzenia i na tym poprzestaje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja