Kartki świąteczne to przeżytek. Agencje coraz częściej sięgają po komunikację elektroniczną przed świętami, przy okazji popisując się kreatywnością i pokazując swoje kompetencje w świecie mediów interaktywnych. Jak im to wychodzi? Prezentujemy niektóre tegoroczne przykłady.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To w sumie drobiazgi, którym nie poświęca się wiele uwagi, jednak z marketingowego i PR-owego punktu widzenia mogą w pewien sposób pozycjonować agencję. Proste aplikacje flashowe tego nie zrobią, co najwyżej zasygnalizują odbiorcom, na ile agencja jest świadoma rozwiązań w nich dostępnych – czy dopuszcza interakcję, elementy zabawy, czy też zwyczajnie przygotowuje życzenia i na tym poprzestaje.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |