Kampania retargetowana dla e-commerce – remarketing, część 1Kampania retargetowana dla e-commerce – remarketing, część 1Kampania retargetowana dla e-commerce – remarketing, część 1Kampania retargetowana dla e-commerce – remarketing, część 1
Celnie, wielokrotnie, ale bez nachalności (fot. Gian Luca/Fotolia)

Kampania retargetowana dla e-commerce – remarketing, część 1

Kampania retargetowana dla e-commerce – remarketing, część 1
Karolina Rosińska

Karolina Rosińska

-

Karolina Rosińska

Karolina Rosińska

Korzyści ze stosowania remarketingu są oczywiste, najważniejsze metody kierowania dość intuicyjne, a dostępne technologie – znane specjalistom marketingu internetowego. Poniższy tekst ma za zadanie zwrócić uwagę czytelników na wybrane elementy analizy skuteczności kampanii retargetowanych.

W artykule przedstawione zostały obserwacje i wyniki doświadczeń, zebrane w ciągu ostatnich kilku lat pracy z narzędziami służącymi do remarketingu.

Czym jest remarketing?

Remarketing, czyli stosowanie kampanii retargetowanych, zdobywa popularność od trzech lat. Określenie to zostało wprowadzone i upowszechnione przez Google.

Gdy surfujemy po Internecie, możemy zauważyć reklamy serwisów internetowych (np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się