W e-handlu cena nie gra (głównej) roliW e-handlu cena nie gra (głównej) roliW e-handlu cena nie gra (głównej) roliW e-handlu cena nie gra (głównej) roli

W e-handlu cena nie gra (głównej) roli

W e-handlu cena nie gra (głównej) roli
Piotr Prajsnar

Piotr Prajsnar

-

Piotr Prajsnar

Piotr Prajsnar

W e-sklepach właśnie kończy się okres wietrzenia magazynów. Ruch na największych witrynach w styczniu jest średnio trzy razy większy niż w pozostałych miesiącach, a produkty rozchodzą się jak świeże bułeczki. Mobilizacja sektora e-commerce była widoczna: wielkie obniżki, kupony rabatowe, często darmowe dostawy. Krótko mówiąc – wyraźny nacisk na cenę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się