By zyskał i producent, i sklep (case study)By zyskał i producent, i sklep (case study)By zyskał i producent, i sklep (case study)
Sprowadzić go do określonego sklepu po określony produkt (fot. Kirill Kedrinski/Fotolia)

By zyskał i producent, i sklep (case study)

By zyskał i producent, i sklep (case study)
Michał Orzechowski

Michał Orzechowski

-

Michał Orzechowski

Michał Orzechowski

Przykład zastosowania narzędzia do zaawansowanego retargetingu personalizowanego we wspólnej kampanii znanego producenta sprzętu RTV i AGD oraz e-sklepu oferującego tego typu asortyment.

Wyobraźmy sobie, że konsument zainteresowany zakupem telewizora obejrzał wiele modeli różnych marek w stacjonarnym sklepie – i zakończył wizytę bez żadnej decyzji. A gdyby po wyjściu na ulicę zaczął natykać się na reklamy odwiedzonego sklepu, ale wyłącznie z ofertą telewizorów określonego producenta?

Mogłoby dać mu to do myślenia, spowodować powrót do placówki i ponowne rozważenie zakupu, tym razem z wyraźnym odniesieniem do zauważonej marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się