Przykład zastosowania narzędzia do zaawansowanego retargetingu personalizowanego we wspólnej kampanii znanego producenta sprzętu RTV i AGD oraz e-sklepu oferującego tego typu asortyment.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wyobraźmy sobie, że konsument zainteresowany zakupem telewizora obejrzał wiele modeli różnych marek w stacjonarnym sklepie – i zakończył wizytę bez żadnej decyzji. A gdyby po wyjściu na ulicę zaczął natykać się na reklamy odwiedzonego sklepu, ale wyłącznie z ofertą telewizorów określonego producenta?
Mogłoby dać mu to do myślenia, spowodować powrót do placówki i ponowne rozważenie zakupu, tym razem z wyraźnym odniesieniem do zauważonej marki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.