Życie przerosło reklamęŻycie przerosło reklamęŻycie przerosło reklamęŻycie przerosło reklamę

Życie przerosło reklamę

Życie przerosło reklamę
Maciej Ślużyński

Maciej Ślużyński

-

Maciej Ślużyński

Maciej Ślużyński

Hasła reklamowe po wrowadzeniu ich do publicznego obiegu zaczynają żyć własnym życiem. Niekiedy jest ono bliskie zamierzeniom twórców przekazu, jednak częściej zdarza się, że zostanie złośliwie przekręcone przez konkurencje lub zmodyfikowane przez samo zycie. Autor przedstawia kilka interesujących przykładów takiego właśnie rozwoju sytuacji.

Motto: Kiedy dwoje mówi to samo, to to nie jest to samo…

Wiele jest przykładów haseł reklamowych (czy też cytatów z reklam), którym życie nadało inny, nowy i nieoczekiwany dla twórcy sens. Przy czym trzeba zaznaczyć, że nie zawsze samo życie ośmiesza lub przekształca hasło reklamowe – czasami czyni to zawistna, złośliwa i bezlitosna konkurencja.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja