Zręczny co-branding samochodów i butów: Mini Motion Pumy - Marketing przy Kawie
Zręczny co-branding samochodów i butów: Mini Motion PumyZręczny co-branding samochodów i butów: Mini Motion PumyZręczny co-branding samochodów i butów: Mini Motion PumyZręczny co-branding samochodów i butów: Mini Motion Pumy

Zręczny co-branding samochodów i butów: Mini Motion Pumy

Zręczny co-branding samochodów i butów: Mini Motion Pumy
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Powszechnie wiadomo, iż co-branding (dwie marki funkcjonujące wspólnie przy tworzeniu nowego produktu), może być sprytnym sposobem na strategiczne wypuszczenie nowego produktu na rynek. Jednocześnie co-branding może być również zręcznie użyty jako instrument „branding/PR”, komunikujący przez krótki okres czasu i „za darmo” pozytywne właściwiści obydwu oryginalnych marek. Przypadek dotyczy Pumy i Mini.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja