Prognozy analityków z Trendwatching.com o postępie happynomics – epoki dobrobytu i samorealizacji klienta po raz kolejny znalazły potwierdzenie, tym razem w postaci wieńczącej rok 2008 kampanii HSBC, giganta światowej bankowości.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przez dwa pierwsze tygodnie grudnia trwał pilotażowy program promujący kartę kredytową Premier, stworzoną z myślą o zamożniejszych klientach. Tacy, jak wiadomo, często podróżują samolotami. Pasażerowie lotniska Heathrow w Londynie mogli uprzyjemnić sobie długi, nierzadko męczący lot lekturą czasopisma w twardej, znamionującej luksus okładce, ozdobionej znakiem firmowym banku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.