Zostań swoim własnym naczelnym - Marketing przy Kawie
Zostań swoim własnym naczelnymZostań swoim własnym naczelnymZostań swoim własnym naczelnymZostań swoim własnym naczelnym

Zostań swoim własnym naczelnym

Zostań swoim własnym naczelnym
Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

-

Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

Prognozy analityków z Trendwatching.com o postępie happynomics – epoki dobrobytu i samorealizacji klienta po raz kolejny znalazły potwierdzenie, tym razem w postaci wieńczącej rok 2008 kampanii HSBC, giganta światowej bankowości.

Przez dwa pierwsze tygodnie grudnia trwał pilotażowy program promujący kartę kredytową Premier, stworzoną z myślą o zamożniejszych klientach. Tacy, jak wiadomo, często podróżują samolotami. Pasażerowie lotniska Heathrow w Londynie mogli uprzyjemnić sobie długi, nierzadko męczący lot lekturą czasopisma w twardej, znamionującej luksus okładce, ozdobionej znakiem firmowym banku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja