Zakaz publikacji reklam Lancôme’a z Julią Roberts można potraktować jak jeszcze jedną wpadkę francuskiego giganta, przesadzającego z retuszem zdjęć. To jednak także element ścierania się trendów konsumenckich, w które chcą wpisywać się marki: od idealnych fotografii L’Oreala aż po „prawdziwe piękno” Dove.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Podpisanie przez markę Lancôme, należącą do francuskiego koncernu L’Oreal, kontraktu reklamowego z amerykańską aktorką Julią Roberts przeszło w zeszłym roku bez echa. Branża kosmetyczna od zawsze wykorzystuje w promocji gwiazdy ekranu i płaci im krocie.
W tym wypadku gaży nie ujawniono, ale musiała być ona znaczna, biorąc pod uwagę to, że zaproszona aktorka inkasuje za film ponad 20 milionów dolarów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.