Retail 2020: rewolucji nie będzieRetail 2020: rewolucji nie będzieRetail 2020: rewolucji nie będzieRetail 2020: rewolucji nie będzie
Każdy trend high-tech rodzi odpowiedź low-tech (fot. Rawpixel.com/Fotolia)

Retail 2020: rewolucji nie będzie

Retail 2020: rewolucji nie będzie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Od stuleci idea handlu się nie zmieniła. To wciąż sztuka przyciągnięcia człowieka w miejsce, w którym może on dokonać transakcji. Internet i smartfon zmieniają ten proces, ale oczekiwanie, że będą rewolucją, jest pochopne. Wszystkie zapowiadane rewolucje technologiczne zwykle rozczarowują. Nieco zmieniają warunki prowadzenia biznesu, ale nie aż tak, jak obiecywali ich piewcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się