Dokąd zmierza ten sklep? Refleksja badaczaDokąd zmierza ten sklep? Refleksja badaczaDokąd zmierza ten sklep? Refleksja badaczaDokąd zmierza ten sklep? Refleksja badacza
Wybierzemy interakcje z człowiekiem czy z maszyną? (fot. karepa/Fotolia)

Dokąd zmierza ten sklep? Refleksja badacza

Dokąd zmierza ten sklep? Refleksja badacza
Arkadiusz Wódkowski

Arkadiusz Wódkowski

-

Arkadiusz Wódkowski

Arkadiusz Wódkowski

Codziennie kupujemy. Stało się to dla nas tak zwykłe i normalne, że często nie zdajemy sobie sprawy z faktu dokonania zakupu. Bo kto myśli, że kupuje, gdy odkręca kran z wodą, sięga po telefon, kartę miejską, korzysta z Internetu czy słucha muzyki w radiu?

Wiadomo, podane przykłady często związane są z pewną formą abonamentu lub przedpłaty, ale czy wciąż nie jest to regularny zakup? Zakupy stały się podświadome. Przestało nas to już dziwić, przestaliśmy się też nad tym zastanawiać.

Staliśmy się nieodzownie częścią społeczeństwa konsumpcyjnego. Obywatele naszego społeczeństwa nakłaniani są przede wszystkim do tego, by kupować – konsumować.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się